Analityka internetowa
Personalizowana analiza
Wspólnie ustalamy jakie zachowania użytkowników planujemy analizować i monitorować.
Pełna konfiguracja
Wdrażamy wszystkie potrzebne tagi analityczne - Google Analytics, Facebook Pixel czy Google Search Console.
Wsparcie specjalisty
Na każdym etapie współpracy otrzymujesz wsparcie naszego analityka, który będzie konfigurował narzędzia analityczne.
Analiza celów i konwersji
Sprawdzamy czy wszystkie istotne konwersje są śledzone.
Audyt strategii
Weryfikujemy strategię, aby wskazać jej mocne i słabe punkty.
Wdrożenie tagów
Wdrażamy narzędzia niezbędne do realizacji celów.
Skuteczna analiza danych z Malingo
Wykorzystując istniejące dane, przeprowadzamy głęboką analizę dostępnych danych, pomagając zrozumieć skuteczność i efektywność prowadzonych strategii marketingowych.
Na podstawie naszych wniosków, jesteśmy w stanie zasugerować niezbędne zmiany i optymalizacje, które zdecydowanie wzmocnią Twoje działania w Internecie.